Forum

 

Adresa forumului este:

 
 
 

Responses

  1. faceti ceva chiar e prea tirziu sa o salvati

  2. Asa ne pastram noi istoria si asa ne pretuim stramosii care toata viata lor au tinut la traditie.Statul este cel vinovat si numai el!!! Cei de pe Valea Vaserului si domnul Hocevar incearca cu eforturi supranaturale sa mai tina istoria in viata, iar statul pe langa ca nu ajuta cu nimic, mai vrea sa inchida si ce a mai ramas, stiind sa le bage numia bete-n roata!!!
    Ne va parea rau mai tarziu dar nu se va mai putea face nimic!!!

  3. Parerea mea este ca ar trebui pe langa remarcile noastre cu privire la actiunile statului (care sunt pe deplin fondate), sa incercam sa PROMOVAM ce a mai ramas si sa nu fim indiferenti. La Viseu de Sus inca mai functioneaza 4 locomotive cu abur si pana anul viitor se vor mai pune in functiune inca 2!!! Domnul Hocevar a pus in functiune 2 locomotive cu abur care mai circula la Moldovita si intre Brad si Criscior. Deci mai bine ar fi ca noi, cei ce vizitam acest site si suntem pasionati putin de istorie, sa ne punem pe treaba si sa facem cunoscut in toata lumea, demersul celor de la Viseu si de la Criscior, sprijinindui cu tot ceea ce putem!!!

  4. Pe cei care viziteaza acest site ii rog sa lase un comentariu in semn de solidaritate pentru istoria romaniei si, repet, sa incercam sa pretuim ce a mai ramas si sa avem grija de tarisoara acesta care se afla in mijlocul furtunii!

  5. Salutare Dan.

    Majoritatea, daca nu toate liniile inguste din Romania au fost dezafectate din lipsa de profitabilitate si mai ales, din lipsa de interes pentru patrimoniul istoric al tarii. O simpla privire la polonezi, nemti sau chiar in fosta iugoslavie te face sa realizezi ce conducere impertinenta avem.

    Argumentul statului este ca, in scop turistic, liniile inguste nu sunt destul de profitabile pentru a recupera eventualele investitii si astfel trebuiesc subventionate de la stat.

    CFF Viseu functioneaza deoarece se mai aduc lemne de pe munte si gaterul mai functioneaza. A, ca mai sunt si pasageri cu sutele, poate chiar miile pe saptamana, asta e alta poveste.

    Noroc cu Dl. Hocevar ca a reusit ce a reusit..

  6. Si vrei sa spui ca cei de la Viseu nu au niciun merit ca au pastrat istoria si ca linia functioneaza numai si numai datorita lemnlui?Pentru transportul lemnului se folosesc NUMAI locomotive diesel, iar locomotivele cu abur reprezinta numai perpetuarea traditiei.Este adevarat ca mai sunt si ele folosite dar foarte foarte rar si ca terasamentul si toate reparatiile sunt suportate de firma care are trenurile de productie. Dupa acest sezon doua locomotive cu abur necesita reparatii foarte costisitoare, care nu cred ca pot fi facute numai din incasarile din anul acesta.Bravo domnului Hocevar dar trebuie sa luam in calcul si pe cei de la Viseu, prioritari, caci 10 ani buni cand nu mai circula niciun tren cu abur in romania, ei erau in plina inflorire!
    Care sunt argumentele tale impotriva celor de la Viseu?

  7. M`ai inteles gresit.

    Nu am nimic cu cei de la Viseu; personal am fost acolo cu mocanita si stiu cum stau treburile.

    Linia de acolo e in administratia RG Holz grup, o companie din Elvetia! Statul nu are absolut nimic de`a face cu ce este acolo.

    Legat de locomotive, doar un L45H se mai poate folosi, restul sunt descompletate, astfel nu are cum sa fie doar o locomotiva pentru adus lemne. In curtea gaterului mai sunt 2 ( posibil 3, dar eu doar 2 am vazut ) L18H`uri, 001 „ECATERINA” si 003 „CRISTINA”, dar ele fac doar manevre pentru gater. Cele cu abur se folosesc si pentru lemne, si pentru pasageri. Mai nou „ELVETIA” face serviciul de pasageri, deducand ca, „COZIA” face marfa.

  8. Imi dai id tau te rog pentru ca vreau sa vad ce parere ai tu?

  9. id meu: deryuf

    • Am probleme cu messengerul deocamdata..o sa incerc mai tarziu.

  10. vip3r_t (arond) yahoo.com

  11. Regret ca nu am apucat sa merg vreodata cu mocanita sau pe ruta deva-brad , subscriu la a face ceva pe viitor si a conserva ce mai exista pentru ca in curand nu o sa mai existe nimic , acum am auzit de o fosta mocanita si la carpinis langa simeria , care pana acum 10 ani mai exista.. acum nimic.

  12. am vorbit cu presedintele cj hunedoara mircea molot si i-am propus sa ia cj hunedoara linia si a spus ca este incantat de aceasta idee.in zilele urmatoare o sa mergem sa prindem mesajul cu salvati mocanita pt ca s-a desfacut deoarece nu l-am legat prea bine.

  13. vineri 27 noiembrie 2009,am sa fac o plimbare de la castel la Govajdie si retur pe traseul mocanitei.Am sa fac fotografii pt.prietenii de peste ocean,sunt sigur ca la vara,vor fi interesati de acest traseu magnific.

  14. lasa un id de mess/mail, ceva, poate ne strangem mai multi..:)

  15. Duminica ar fi ziua ideala, unii mai lucreaza si sambata. Stabileste o ora si un loc de intalnire.

    • duminică dimineaţa la 10 ne adunăm la castel.

  16. deci,duminica, 06 dec.2009 ora 10 ,la castel,ok!!

    • Mai exact în curtea castelului

  17. initiativa laudabila ! felicitari !
    va doresc din tot sufletul ca macar in al 12-lea ceas sa fiti auziti si sa miscati un pic opinia publica si „mult stimata noastra clasa politica „.

  18. Ce s-a intamplat din decembrie anul trecut?
    Nu mai ziceti nimic…
    Eu totusi sper…
    SA NU moara hunedoara…
    Dana

    • Am scris la „noutăţi” tot ce s-a întâmplat din decembrie încoace. În rest nimic deosebit…….deocamdată.

  19. salutari!…Sunt un impatimit al drumurilor de fier, mai ales al celor incarcate de istorie… Probabil nu ma crede nimeni dar regret enorm pierderea, sper, nu definitiva a unui traseu ce traverseaza o zona de o frumusete exceptionala. Cunosc zona, eu unul fiind ghelarean de „formatie”, practic din comuna a carei conducere este implicata in desfasurarea proiectului de reabilitare a acestui crampei de istorie si care, asa cum ati spus si voi de nenumarate ori ar aduce oamenilor din zona un castig enorm si nu neaparat financiar. Va sustin in demersul vostru si m-as bucura sa pot face mai mult decat acel vot!

  20. …mai spun ca sunt socat de cata indiferenta si alergie la frumos au romanii [unii!]… Am fost de curand in excursie cu elevii[eu sunt prof la Mate-Fizica] in zona Brasov-Rasnov-Bran, una cu potential turistic incontestabil… drumuri vraiste…si pe relatia rasnov-predeal si pe rasnov-bran…Apai daca nici acolo nu ne trebuie drumuri!?…ce sa mai zic ca in zona noastra nu ne baga nimeni in seama cu mocanita…cu atat mai rau cu cat costurile de repunere in functiune ar fi amortizate, cred eu in maxim 2 ani [fara nici o exagerare]…In finalul primei mele expuneri de pe acest forum as avea o nelamurire si multumesc anticipat celor care mi-ar putea da o informatie… Ce stiti despre fosta cale ferata ingusta uzinala de pe relatia teliuc – calan?.. Ea inca apare pe unele harti asa cum apare si „subiecta” noastra… Multumesc mult si mult spor in continuare!!!!!!!!

  21. buna si eu as vrea sa va ajut sa pastram mocanita si sa facem ceva pt turismul din judet

    • Bună seara, cum aţi putea ajuta în legătură cu mpcăniţa? La stagiul actual ar trebui refăcută linia. Primăvara vom organiza o acţiune de curăţarea terasamentului de vegetaţie cu ajutorul voluntarilor.

  22. buna ziua as vrea sa te ajut imi poti da si mie id tau sa stabilim o intalnire sa vedem cum facem

  23. … curatare a terasamentului ptr. acces mai usor al eventualilor turisti, banuiesc, nu?.. ca de vreo curatire de reluare a vreunor lucrari…vise, cred!? Oricum, cred ca sunteti de acord cu mine ca de la luna la luna terasamentul se va „sterge” iar munca de curatare va deveni din ce in ce mai titanica, dar asta nu m-ar opri sa particip si eu!!!

  24. starea de spirit ca oameni ?

  25. sal sunt din sibiu si am fost si eu prin hunedoara
    dar nu am vazut pana acum traseul aceste este super si noi am avut o mocanita in sibiu dar ploblema k sunt prea multi hotii in tara
    si nu se mai face nimic
    acum lucru in suedia aici este totul altfel esti intro alta lume.

  26. sincer as fi in stare sa merg sa lucru sau sa string fonduri pentru
    ceva istoric dar numai ca nu poti face nimic contra hotilor


Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: